Saturday, November 24, 2012

Beginning of love....????

Assalamualaikum w.b.t  

Hari ni tinggal 3 hari sahaja lagi aku kat puncak. Sayu pun ade gak. Heehee. Dah nak dekat dua tahun kot aku kat sini, banyak kenangan pahit dan manis yang dilalui di sini. Ponteng kelas, waiting for about an hour for bus rapid,kena marah ngan guard UITM, kena saman lagi, macam2 la. Nakal jugak aku ni sampai kena saman bagai, pastu menyumpah seranah guard tu bila tak lagi saman org lain yang tak pakai kad matrik. Cesss. Aku rasa guard tu saje je nak main saman je org hari tu. Nasib la aku ni dah nak keluar dari puncak. Hewhewhew.  

Orait, today nak story bout something that i am curious to know bout. Tau tak pebenda? aku sangat curious nak tau how to begin a relationship? Deeper relationship.♡♡♡  

Adakah ianya bemula dari kawan lama then go further in a relationship, or guy that asking for friendship and be a friend and go further as well as the first one. Or be in a deeper relationship macam boyfriend-girlfriend straight away....????

Level of curiousity become high. Hehhehee:P   Kenapa aku beria sangat nak tau pasal ni,. Sebab i have never into a serious relationship which is called as boyfriend and girlfriend or whatever. And one more thing, because one thing occurred last night. So it make me think of it without realise.. Eh cam berhantu la plak.. Hehehe..

Tak, semalam one of my friend ni, dia still dalam mode yang orang kata baru nak kenal2 but dia punya starting friendship ni buat jadi heboh satu batch bila taking pic together, layan je gosip yang orang buat sampai satu tahap diorang sendiri pon tak boleh handle benda tu. At one point, the guy have to close his twitter account to abandon this bad gossip. Kesian gila kot, aku sampai sekarang rasa cam bersalah la plak pada diorang ni. Sebab aku pon ade gak tambah2 sikit. Hehehe. Aku ni memang gedikkan. TAPI takde la gedik sangat.   That's why la it keep making me think of it. Kalau macam tu la, starter of a relationship. Orang tu mesti kena strong inside and outside la. Amboiii. :P :P

  Kalau kita baca novel cinta melayu, there are  ways to start a relationship ni. Ade dengan cara yang jahat, ade jugak dengan cara yang baik. Tapi kita as a human being, mesti la nak yang baik je kan. So caranya senang je. Kita sama2 berdoa pada Allah Yang Maha Esa supaya kita diberi jodoh yang baik dengan cara yang baik. Supaya kita tak menyesal di hari yang mendatang. Sebab dengan berdoa, IN SHA ALLAH doa kita akan dimakbulkan..,,Chewwaahhh, dah macam professor dah aku rasa bila ckp cenggini.. :P:P

  Alright, till then you guys.. Hope everything went well for the goods.. Eh? Hahaha

  Okbai, xoxo♥♥♥

No comments:

Post a Comment